Colleen Hoover - Verity - Értékelés



 


A könyv adatai: 

    - Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.

    - Oldalak száma: 312

    - Fordító: Barthó Eszter 

    - Kiadás éve: 2020

    - Kötéstípus: kartonált







„A szavaknak egyenesen a zsigerekből,
húson és csontokon át kell kiszakadnia.”

A küszködő, anyagi csőd szélén álló író, Lowen Ashleigh megkapja élete állásajánlatát. A bestsellerszerző Verity Crawford férje felkéri, hogy a balesetben megsérült író helyett megírja sikersorozatának befejező részeit. Lowen megérkezik a Crawford-házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Ám az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét is, mely örökre megváltoztatta a család életét. Lowen először úgy dönt, nem mutatja meg a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait.

Egyedülálló romantikus thriller
a New York Times bestsellerszerző, Colleen Hoover tollából.

Neked való, ha nem félsz rettegni.
Ismerd meg egy beteg lélek legsötétebb bugyrait!

„Magával ragadó és megdöbbentő. Egyszerűen nem lehet letenni.”
– Claire Contreras New York Times bestsellerszerző –

Kikapcsol és feldob a borzongás, az izgalom?
Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog!




Bevallom nektek őszintén, hogy én még soha nem olvastam Colleen Hoover könyvet. Ez egészen addig volt igaz, amíg úgy nem döntöttem, hogy fogom, és elolvasom az egyik kötetét. Úgy érzem, nagyon jó döntést hoztam! Emellett azért hozzá kell tennem, hogy pszichotrillert sem olvastam még.
A Verity igazán érdekesen indít, nem rémlik, hogy találkoztam volna olyan könyvvel, ami ennyire "deep" hangulatban kezd. Ennek ellenére, rögtön az elején beszippantott a sztori.

„ – Komolyan? – néz kifejezéstelen arccal, aztán elneveti magát. – Egy könyv készített ki ennyire? ”

A történet két cselekményszálon fut. Egyszerre olvashatunk Lowen szemszögéből, aki egy írónő, bár viszonylag hosszú ideje nem tud a munkájával foglalkozni, mert a beteg édesanyját kellett ápolnia. Szépen lassan ennek hatására teljesen elszegényedik, így az utolsó mentsvár számára, egy olyan történet megírása lenne, ami rengeteg pénzt hozhat neki. Lowent arra kérik fel, hogy fejezze be Verity Crawford híres könyvsorozatát, mivel a szintén írónővel történt egy súlyos         baleset, így ő alkalmatlan lett erre a feladatra. A lány először nem szeretné ezt az egészet, hiszen Verity a szakmájában nagyon elismert szerző, de az anyagi helyzete miatt kénytelen lesz elvállalni.
 
„ Csak még egy fejezet, és abbahagyom. Ez lesz az utolsó. ”

A második szál pedig szerintem sokkal érdekesebb mint az első. Lowen beköltözhet Crawfordékhoz, és ott megtalálja Verity onéletrajzát. A történet azonban innen lesz fölöttébb érdekes és borzongató. A kéziratot olvasva Lowen arra döbben rá, hogy mindenki félreismerte Verityt. Tudatosul a lányban az, hogy egy pszichopata nő házában van. Furcsa dolgok kezdenek el történni a kómában lévő nő körül, és Lowen minél előbb a dolgok végére akar járni. Olvasva azt, hogy ez a nő milyen is volt valójában, tényleg csak annyit tudok mondani rá, hogy minden oldala megdöbbentett. Csak néztem, és nem tértem magamhoz, hogy egy édesanyának hogyan fordulhatnak meg ilyen dolgok a fejében. Verity csak magának akarta Jeremyt, és mindent megtett azért, hogy ez így is maradjon. A szülés után a férje sokkal több időt szentelt a gyerekeinek mint Veritynek, és szomorú, de szerinte, a szerelmüknek a legnagyobb fenyegetést, a saját gyerekeik okozták. Az események pedig csak pörögnek és pörögnek ahogy haladunk a történet vége felé. Közben természetesen kibontakozóban van egy szerelmi szál is, amit már a könyv elején lehetett sejteni. Valószínűleg a következő kötet jobban fog fókuszálni erre.

„ Ha két ember között felüti a fejét a vonzalom, onnantól már csak két lehetőségük marad: engedni neki, vagy hagyni az egészet. Nincs középút.
Az utolsó csattanó szerintem zseniális lett. Végig éreztem azt, hogy valami nem stimmel. De aztán Hoover duplán csavarta meg a dolgokat. Nagyon tetszett ez a sztoriban, hiszen az olvasóra van bízva az, hogy mit hisz el, és mit nemMilyen ember Verity?! Az az igazi énje, amit a Lowen által kapott történetekből ismerünk meg?! Vagy az, ami a könyv végén derül ki?! Teljesen rád van bízva! Egy biztos, ez a csattanó baromi jó lett. Amikor elolvastam az utolsó oldalt is, emlékszem csak ültem és nem bírtam felfogni, hogy tényleg ez így megtörtént. 

„ Bárhogy nézzük is, Verity mesterien manipulálta az igazságot.
A kérdés már csak az, hogy végül is melyik igazságot. ”


Szerintem így a végére nem nehéz kitalálni azt, hogy mennyire tetszett ez a könyv. Természetesen Molyon ment a kedvenc könyvek közé. Nagyon örülök annak, hogy elolvastam, mert nem csalódtam benne. Biztosan még fogok olvasni Hoovertől, hiszen a többi kötetét is nagyon dicsérik. Crew karaktere is érdekes volt nagyon. Azért hagytam őt a végére, mivel nemrég kiderült, hogy a Veritynek lesz folytatása és a könyv címe "Crew" lesz. Kíváncsian várom, hogy az milyen lesz. 

Amikor olvastam a könyvet csináltam róla egy olvasós Vlogot, amit ITT tudtok megnézni. Továbbá itt is szeretném megköszönni a könyvet a Könyvmolyképző Kiadónak.

5/5 csillagot kap tőlem ez a könyv. 

„ – A feleségem elég szétszórt – jegyzi meg Jeremy. Mosolyogva konstatálom, hogy ezek szerint van bennünk valami közös.
– Ez a legtöbb íróra igaz. ” 

Megjegyzések