Riley Baker - A Happy End után - Értékelés


A könyv adatai:

- Kiadó: Mogul kiadó

- Oldalak száma: 258

- Írta: Riley Baker

- Kiadás éve: 2020

- Kötéstípus: kartonált






Hiszel az időutazásban? Kisha Raids nem igazán hitt ezekben a dolgokban, egészen addig a pillanatig, amíg egy szellemidézést követően, másnap a múltban nem találja magát. Abban a múltban, ami egy baleset során teljesen kitörlődött az emlékeiből. Hamarosan ráébred a dolgok szomorú miértjére is. Mit tennél, ha előre tudnád, hogy el fogod veszíteni azt a személyt, aki újraírta a történetedet? Beletörődnél, vagy küzdenél a sorsotok ellen? Egyszer minden történet véget ér, csak sajnos van, amelyik hamarabb.




Korábban már olvastam az írónőtől mégpedig az “Utóirat: Elvittem az autót!” ami egy rövidebb novella volt. Már akkor éreztem azt, hogy nagyon tetszik Riley Baker stílusa, és szeretnék még tőle olvasni. Szerencsére nem kellett sokat várnom erre, hiszen megjelent az akkor legfrissebb kötete, amiről most írni is fogok nektek. Ez ugye a "Happy End után". Mind a két kötetnél azt éreztem, hogy hamar értem a végére, és tovább szeretném olvasni, de sajnos elfogytak az oldalak.



“Talán csak egy múló pillanat, talán ennél jóval több.”



A történet főszereplője Kisha Raids ,aki a könyv elején tölti be a huszadik életévét. A mamája Elle elvesztése borzasztó űrt hagyott benne, a szülei kiskorában “otthagyták” nála, így a nagyszülő mellett nevelkedett fel. A fiatal lány gondolt egyet ,és otthagyta az egyetemet.Egy filmes cégnél kezdett el dolgozni, személyi asszisztensként. Mindig is arra vágyott, hogy fontosabb pozíciót tölthessen be a munkahelyén, viszont a folyamatos késéseivel nem ezt a látszatot keltette. Egy napon viszont a főnöke Claire megtalálja azt a kis történetet amit ő írt, és új munkával bízza meg a főszereplőnket. Fontos szerepet játszik még a sztoriban Kisha barátnője, Avery Wilkinson. Egy híres szellemidézővel töltött délután után Kisha a múltjában ébred fel, így újraélheti az egyetemi éveit. Először azt hiszi, hogy csak álmodik, és nem is szeretne magához térni, hiszen itt még élt a nagymamája, és az élete sokkal jobb volt. Az autóbalesetben szerzett sérülése miatt az életének egy bizonyos részére nem emlékezik, így ezt most újraélheti. Sikerül átírnia a múltját és elkerülni a tragédiát, vagy mindegy hogy mivel próbálkozik ,hiszen a sors ezt az életet szánta neki.


"Már nem akartam megállítani az időt, hiszen tudtam, hogy nincsen hatalmam felette. És különben is, egyszer minden történet véget ér, csak sajnos van, amelyik hamarabb."

 


A legfontosabb, hogy számomra mindegyik karakter érdekes volt, de tényleg. Nem éreztem azt, hogy csak a főszereplőt kedvelném és csak rá vagyok kíváncsi, hogy a többi karakter csak ott van, de ha nem lennének az se lenne baj. Ezért tetszett ennyire ez és a rövid novella is, mert Riley nagyon jól írta meg ezeket a történeteket, de úgy érzem, hogy a többi könyve is hasonló hatást váltana ki belőlem. A helyszínek, a karakterek, a szituációk, annyira valóságosak voltak és magával ragadóak. Avery Wilkinson nekem hatalmas kedvenc lett, nagyon bejött a stílusa, és lehet jobban is örültem volna ha ő lett volna főszerepben. Remélem, hogy a folytatásban is legalább ennyi szerep jut neki, ha nem több. Bárhogy kerestem, én nem találtam hibát a könyvben. Kétszer olvastam el, de szerintem a "Találj vissza" megjelenése előtt is megint a kezembe fogom ezt a kötetet. Számomra a könyv végig olvastatta magát, nagyon sok poén volt benne ,amit én nagyon szeretek, helyzetek amikkel az ember tud azonosulni. Olykor szomorú, de az egyik történetből se maradhat ki. Izgatottan várom, hogy Riley hogyan szövi tovább Kisháék életét.


"Nem minden szerelmi történet ugyanolyan. Nem mindegyik indul nagy lánggal és nem mindegyiknek a lángja ég a végsőkig. A mi lángunk azonban már akkor meggyúlt, amikor belépett azon az ajtón és kitöltötte az űrt a szívemben. Csak arra tudtam gondolni, hogy soha többet nem szeretném elfelejteni őt."



Ha te is szereted a romantikus könyveket, akkor ezt nem szabad kihagynod. Ami még fontos, hogy nem az a túlzottan csöpögős fajtából való. Én nem szoktam romantikus könyveket olvasni, nem azért mert nem szeretem ezt a műfajt, csupán csak nem a kedvencem. Szeretem ha a romantika benne van egy történetben, de ne minden oldal arról szóljon. Ha te is így vagy vele, akkor ez a könyv tökéletes választás a számodra is.



"Ez csak egy erdő! Semmi para! Egy erdő, ami irtó sötét, hideg, szellemek lakják, sorozatgyilkosok, medvék, meg mindenféle olyan dolgok, amiktől normális esetben rettegned kellene, de pánikra semmi ok! Nézd meg ezt a házat az erdő közepén. Ne félj tőle, az Ideglelést is itt forgathatták, miért is kéne félned?"



Riley Baker további regényei:


A “Happy End után” folytatása a “Találj vissza” megjelenésének várható időpontja: 2021.06.30.


5/5 csillagot érdelem a könyv tőlem.

 

Megjegyzések