Colleen Hoover - November 9 - Értékelés

 


A könyv adatai:

- Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.

- Oldalak száma: 368

- Fordító: Sándor Alexandra Valéria

- Kiadás éve: 2019

- Kötéstípus: kartonált












Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fiú, aki találkozott egy lánnyal.
A Lánnyal.

Fallon megismerkedik Bennel, az ígéretes regényíróval – egy nappal azelőtt, hogy az ország másik felére költözik. A szerencsétlenül időzített vonzalmuk a lány eseménydús életével együtt megadja azt az ihletet, amire Ben mindig is vágyott a regényéhez. Telik-múlik az idő, párhuzamosan futó életükben jönnek-mennek a kapcsolatok és a csalódások, de továbbra is találkoznak évente egyszer, mindig ugyanazon a napon. Egészen addig, ameddig Fallon el nem bizonytalanodik, hogy Ben vajon igazat mond-e neki, vagy csak tökéletes valóságot kreál a regényéhez az ütős konfliktus kedvéért.

Lehet-e egyáltalán szerelmi történetnek nevezni Ben kapcsolatát Fallonnal – és egyúttal a regényét is –, ha szívfájdalommal végződik?

Feledhetetlen szerelmi történet egy író és váratlan múzsája között.
Újdonság magyarul a New York Times sikerlistájának élére törő Colleen Hoovertől.
Hagyd, hogy elvarázsoljon!









Kíváncsian álltam neki a számomra második Hoover könyvnek. A November 9 majdnem 1 éve csücsül a polcomon, és úgy éreztem ez a legjobb pillanat arra, hogy elkezdjek egy csavaroktól túlfűtött könyvet az írónőtől. Előjáróban annyit, hogy most se csalódtam Colleenban.


„Sohasem fogod tudni megtalálni önmagad, ha elveszel valaki másban.”

A November 9 is pont olyan érdekesen kezdi el a történetet mint a Verity, utóbbi egy pszichothriller,ez pedig egy romantikus könyv, így a kettő között van kis különbség. Nem tervezem a kötetek összehasonlítását, de én jelenleg csak ezeket olvastam az írónőtől, és az elején ezt mindenképpen szerettem volna tudatni veletek. A történet egyik főszereplője Fallon, akinek felfelé szárnyaló színészi pályája törik ketté November 9.-én, amikor is négyes fokozatú égési sérüléseket szenved el egy balesetben. Az akkor még 18 éves lánynak bele kell törődnie abba, hogy az arcától egészen csípőig érő hegei miatt, Hollywood már nem fog kérni belőle. A sebesülése miatt önbizalmát vesztő Fallon, szintén színész édesapjának áll elő azzal a tervével, hogy megpróbálkozik a Broadwayn. Ezen a napon November 9-én lép be az életébe Ben, és fenekestül felforgatja azt.


„Szeretni valakit nem csak magára az illetőre vonatkozik, Ben. Szeretni valakit azt jelenti, hogy elfogadjuk az összes embert és dolgot is, akit és amit az illető szeret.”



Tetszett, hogy végig 2 szemszögből olvashattuk a könyvet. Fallon és Ben fejezetei is egyszerre voltak érdekesek, és izgalmasak. Ami kicsit hátránya lett a könyvek, az az, hogy végig csak 1 bizonyos napot követhettünk a főszereplőink életéből. Ez az 1 nap volt mindig arra, hogy megtudjuk mi történt velük ebben a hosszú időszakban és, hogy a kapcsolatuk hogyan alakul tovább. A könyv miatt fontos volt természetesen ez a nap, érdekes is volt ez a megoldás, nem emlékszem rá, hogy hasonlót olvastam volna, ami így épült volna fel. Levonást emiatt természetesen nem kapott, mert úgy gondolom ennek ellenére is működött ez a dolog. Én szimplán többet olvastam volna róluk, kicsit részletesebben arról, hogy mi hogyan alakult az életükben.




„Rá kell vennem magam, hogy megteremtsem az életemet, mielőtt felemészt az az élet, amit nem élek.”




Mint mondtam Fallon és Ben fejezeteket kaptunk. Jó volt végig követni azt, hogy mind a két karakter pozitívan fejlődött. Látni azt, hogy Fallonnak egyre több önbizalma van, és újra megnyílik a világ, és édesapja felé. Bennek pedig sikerül a sztori végére írnia egy könyvet. Tetszett az is, hogy bár 6 napról szól ez a könyv, mégis eltelik 6 év. Ennek ellenére elég infót kapunk a mellékszereplőkről is, amik az írónőhöz méltóan voltak érdekesek.


„Miért nem mondtad, hogy a talaj, amin megtanítottál állni,futóhomokból van?”


Colleen Hoover pedig most is akkorát csavart a történeten, hogy csak kamilláztam. Készültem arra, hogy lesz benne nem is kicsi kavarás, de én teljesen másra gondoltam akkor, miközben olvastam. Csak annyit tudok mondani erre a nőre, hogy zseniális. Tökéletesen lett adagolva a fordulat, és csak igazán hozzá tett ehhez a történethez. Ha nem kerül ez bele, akkor csak egy átlagos romantikus könyvet fejeztem volna be, de mint mondtam Hoover nem tud hibázni. Érzelmi hullámvasút volt végig ez a kötet. A lezárás is nagyon tetszett, és biztos vagyok benne, hogy fogok még tőle olvasni.




„A happy end nem attól függ, hogy a pár összejön-e a könyv végén. Ha mindketten boldogok, nem igazán számít, hogy együtt találják-e meg a boldogságot.”
Nem tudok mást mint 5/5 csillagot adni erre a könyvre, és kíváncsian várni a következő CoHo regényt amit olvasni fogok.




Megjegyzések